tirsdag 11. august 2009

Jeg har fått nye stoffer i posten i dag

Jeg fikk to konvolutter fra http://www.fabricparadise.com/ i dag. Jeg anbefaler denne nettbutikken på det varmeste. Veldig god service.

Se på disse herlighetene! Jeg gleder meg vilt til å sy noe av dem!


Disse stofene er fra Alexander Henry. De er litt tykkere, og egner seg perfekt til f.eks. vesker :-)

Det i midten her har jeg siklet på lenge! Utrolig flotte farger! Kustoffet og undertøysstoffet skal jeg gjøre noe morsomt med. Har bare ikke helt bestemt meg for hva... Stoffet i midten er forresten fra Michael Miller.

2 kommentarer:

  1. Så fine stoffer, blir spennende å følge med på hva du tryller frem av disse.Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. ahhh...nydelige stoffer, blir helt dårlig jeg.

    Hilsen
    Annelive

    SvarSlett