tirsdag 9. februar 2010

Sånn går no dagan....

I det siste har jeg virkelig fått mye tid til å strikke. Jippiiiii (på en måte)! Jeg ble operert for Hallux Valgus for fire dager siden, så jeg må sitte i sofaen, enten jeg vil eller ikke.... Det har vært noen temmelig produktive dager så langt.



Sånn så foten ut på fredag. Den ser omtrent sånn ut nå også, bare litt blåere...





















I helgen strikket jeg et par Bellas Mittens. De er strikket i Alfa , pinne nr 5
















I går strikket jeg Tripp Trapp lue til jenta mi. Den er strikket i Sublime på pinne nr 4.









I dag har jeg strikket en lue til, men sønnen min var ikke begeistret for det han mente var en jentelue.... Den er strikket i Noro Silk Garden på pinne nr. 4. Jaja. Jeg får etterkomme hans ønsker og strikke en svart lue
I tillegg til dette har jeg strikket tre lapper til Vennskapsteppet jeg strikker sammen med mange andre på Hobbyboden. Så det må da kunne kalles temmelig produktivt? :-)
Jeg kommer til å være 100% sykemeldt i hvert fall to uker, så jeg har bare så vidt begynt... Hehe. Jeg har noen nøster Noro Silk Garden (beige) liggende som jeg tenkte jeg skulle strikke et sjal av. Og så har jeg jo noe på pinnene jeg kan gjøre ferdig da. Mulighetene er mange! Hurra! :-)
For spesielt interesserte finnes det mer info på Ravelry

1 kommentar:

  1. Hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe har jeg hørt. Og hos deg stemmer det også. Du får virkelig kose deg med strikketøyet :) Flotte luer og lapper.
    Ha ei flott uke og god bedring (eller....)

    SvarSlett