fredag 8. mai 2009

Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne....

Vel, dette stemte i hvert fall ikke for meg i dag. Jeg har fått gjort sååå mye! Jeg nevner i fleng:

  • Ryddet i klesskapet mitt
  • Plassert vintertøy på loftet
  • Ryddet i barnas leker på badet
  • Vasket hele badet (badekar, oppå skap, gulv osv.)
  • Ryddet og vasket i kjøkkenskuffene
  • Ryddet og vasket i høyt skap på kjøkkenet
  • Vasket oppå kjøkkenskapene
  • Pusset sølvtøy som står fremme
  • Pusset alle vinduer i 2. etg. utvendig og innvendig
  • Støvsuget i 1. og 2. etg.
  • Kastet ut gulvteppet som lå på stua

Og innimellom dette har jeg vært på Elkjøp (sto leenge i kø på Serviceavdelingen :-( ), hentet ett barn i barnehagen, laget middag og lagt unger.

Joda, jeg har vært ganske så effektiv i dag *fornøyd med meg selv*

At jeg fortsatt må brette en haug med klær, vaske masse klær og stryke en annen haug med klær trenger jeg ikke tenke på før i morgen......


God natt :-)


2 kommentarer:

  1. Så mye du har fått gjort. Alltid greit å få ting unna. God helg

    SvarSlett
  2. Wow. For en innsats! Tror du må ha vært tidlig oppe og svært strukturert for å rekke alt dette i løpet av en dag. Tenker det er deilig å ha det gjort!
    God helg!

    SvarSlett