lørdag 9. mai 2009

Den som gir seg er en dritt...

Man kan da ikke gå og legge seg med halvgjort arbeide! Gud vet hvor mange ganger jeg har kravlet meg i seng utpå morgenkvisten fordi jeg "skulle bare" gjøre ferdig et eller annet. Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne kose meg med det jeg holdt på med, men for meg er det liksom sluttresultatet som er "gulroten". Så også denne gangen :-)



Nå har jeg altså gjort ferdig min første "pillowcase dress". Men det blir nok ikke den siste. Dette var en veldig rask og enkel kjole å sy, og den krever ikke noe mønster. Denne jeg har sydd til datteren min er i største laget, men da holder den desto lenger :-).






7 kommentarer:

  1. nydelig på en liten prinsesse :)

    SvarSlett
  2. Fin kjole du har laget! Jeg likte også veldig godt armbåndet du har laget.

    God helg fra Kari Anne

    SvarSlett
  3. Så fin kjole! Ønsker deg en fin helg:)

    Hilsen Cathrine (kikki)

    SvarSlett
  4. Så flott kjole, og uten mønster! Jeg kan ikke sy ordentlig etter mønster en gang! Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Så utrolig herlig kjole. Både fasong og stoff er kjempefint.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, alle sammen :-)

    SvarSlett