lørdag 2. mai 2009

I dag har jeg sydd veske

Ja, jeg er fullstendig klar over at været har vært helt nydelig i dag. Men det har seg sånn at jeg er veldig allergisk mot bjørkepollen, og med ekstremt kraftig spredning av tidligere nevnte pollen hadde det ikke blitt noen koselig opplevelse i morgen hvis jeg hadde oppholdt meg for mye ute i dag....

Jeg har altså sydd veske. Jeg har store mengder stoff liggende (etter en tur til Stoff og Stil i mars, samt en tur til IKEA i april og dessuten en tur på loppis for en uke siden), og det var på høy tid å få brukt det til noe.

Mønsteret er fra Stoff og Stil, og stoffet fra IKEA








4 kommentarer:

  1. Flott veske du har sydd!! Gratulerer!
    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Flott veske.
    Skal på stoff og stil nå. Må kjøpe meg et sånt mønster å prøve..
    God helg!

    SvarSlett